Allah...forgive me always..

Wednesday, September 12, 2012

Allah..you know i'm in pain...


Mata da bengkak…
Airmata da banayak abis..
Ujian yang ku kira amat berat untuk ku lalui…
Mood da ilang….
Senyuman da pudar…

Aku tahu..
Allah tahu ape yang terbaek untuk aku…
Apa yang aku lalui skrg bukan bende yang x pernah aku rase sebelum ni…
Cuma kali ni ianya lebih sakit…

Sometimes aku geram…
Aku terfikir..
Ape sebenarnya yang allah rencanakan untuk diri aku…
For example la kan…
Kalu kate “elya xpe…ko jatuh atas batu sekarang, tapi jap lagi ade putera raja datang tolong kau”
Makkk aiii!! Memang sah2 la aku tak nanges beriya2! Sebab trfikir ape sebalik kesakitan tersebut

Tapi…
Sekarang ni…kita cume rase ape yang kita sakit..
Tanpa memikirkan ape yang berlaku after that..true kan..
That’s why we keep sad..in pain..keep crying from hour to hour(opps )

Honestly…
I’m not strong enough for this pain.
I need some add of strength.
And you know what the best part during this pain…
I have SAHABAT’s shoulders for landing my head and loudly crying there.
Tenkiu SAHABAT…=]

No comments: