Allah...forgive me always..

Friday, July 20, 2012

biarkan yang berlalu

"tidak perlu sedih dengan kehilangan semalam,
kerana Allah menjanjikan yang lebih baik dari itu.."

p/s: Allah kan baekkk...^^p


dalam hidup surela ade ujian kan...
semua org akn diuji...
sbb allah kn sayang hamba2nya...
hehe...

dan dalam idup ni...
bukan semua orang sempurna...
ade je mase silam lepass...
mcm aku..
kan..?

idup ni mmg cmtu..
Allah kn da pesan..
ujian tu untuk menguji keimanan kite...
xboleh ckp kite da berimna, selagi tidak diuji..

da surely...
(tak cakap main2 taw..)
setiap ujian tu ade hikmahnye..
bagi banyak gile pengajaran..
banyak gile membina diri kite...

sampai satu tahap..
kau akn rase diri kau semakkin baik..
semakin membangun..

ujian tu bole jadi anugerah..
kalu kite pandai manfaatkn ujian yang allah bg
kalu kite pandai hargai ujian yg diberi..
be strong je..
kalu kate ko nak nanges..
nagess je...
ngadu je pada Dia..
Dia kn selalu mendengar...
24 hours...
bile2 mase je...
ngadu je la ape2...pastu aku jamin gile,
ko akn tenang weyy...

aku cakap bukan sebab aku pandai...
tapi aku pesan untuk diri sendri jugak..
tangan yang menaip dan otak yang menginterpret ni lagi dekat dengan jiwe ni..

aku tawu..
ujian Allah tu samapai sebab Dia nak uji iman aku...
so..
elya..tak payah feeling sangat la...
just be strong...
ko kuat kan..
allah tawu ko mampu..
jadi tak yah rse ko lemah

Allah kan ade...^^
mintak la dari Dia..
Dia kan baik.^^











No comments: